Hem

Hej och välkommen till Mona Lundgren Klangmassage och Stresshantering!

Mona Lundgren Klangmassage Stresshantering

Jag heter Mona Lundgren och är utbildad Peter Hess® Klangmassage Praktiker och Licensierad Stresscoach.

Hos mig kan man boka tid för djupavslappnande klangmassage, stresscoachningssamtal, sessioner i andningsteknik och medveten närvaro.

Jag arbetar alltid utifrån ett helhetsperspektiv med fokus på Livsbalans, Hälsa och Välmående med målet att mina klienter ska få en förbättrad livskvalitet.

Klangmassage

Klangmassage hos Mona Lundgren

I mitt lugna rum tar jag och klangskålarna hand om dig och ger dig en klangmassage som främjar djup avslappning och välmående för hela din kropp. Vibrationerna och de mjukt utdragna tonerna från klangskålarna söker sig på djupet och påverkar inre fysiska, psykiska och mentala processer.

Metoden är mycket skonsam och är därmed även att rekommendera till personer som upplever smärta vid fysisk beröring.

Stresscoachning

Stresshantering hos Mona Lundgren

När du kommer till mig för stresscoachning lär du dig hur du kan känna av och minska den stress du upplever – hur du hittar vägar till återhämtning – så att du kan skapa bestående förändringar för ett liv i balans.

Med värme
Mona

Följ mig gärna på Facebook och Instagram

MINA SENASTE INLÄGG PÅ FACEBOOK

3 veckor sedan

Mona Lundgren Klangmassage & Stresshantering

MINDFULNESS FÖR BARN
Även barn behöver ta pauser för återhämtning. Kanske kan appen ”Mindfulness för barn” vara till hjälp.
I morgon fredag 4 oktober är den gratis ☺️🦋Nu på fredag är appen Mindfulness för Barn helt gratis‼️
Du kan spara 65,- SEK, men kom ihåg att det bara gäller fredag 4 oktober.
Lämna gärna en recension på appen💪
❤️ Jannik & Pia

Du kan ladda ner appen här:
Apple 👉 bit.ly/minfulnessförbarn
Google 👉 bit.ly/mindfulnessförbarnGoogle
... Se meraSe mindre

Gå in på Facebook

ÖVA PÅ HJÄRNVILA I HELGEN!
Att lära sig slappna av genom att ta kontroll över sin andning är ett av de absolut snabbaste sätten för din hjärna att komma i återhämtningsläge. Testa att djupandas med näsan några minuter om dagen i helgen och ge din hjärna en välförtjänt vila.

Trevlig helg!
Mona
... Se meraSe mindre

Gå in på Facebook